Thursday 15 September 2011

Een jaar wijzer




Een jaar ouder vandaag, een jaar wijzer ook? Ik denk het wel. Ik voel me in ieder geval niet ouder maar wel wijzer. Kun je dat zeggen van jezelf? Jawel, zeker als je er zoveel mee bezig bent geweest als ik het afgelopen jaar. Ik heb me verdiept in hoe ik in elkaar steek, wat mij bezig houdt en wat mij drijft zeg maar. Ik weet ongeveer hoe ikzelf in elkaar steek. Ongeveer want nog niet helemaal. Ik weet wel wat ik niet wil maar ben nog niet echt wijs genoeg om dat te veranderen. Of misschien ben ik té lui om dat te veranderen. Ik vrees het laatste. En dat is weer niet wijs. Dus blijft de vraag staan: Ben ik wijzer geworden? Ik vrees dat ik er toch nog niet helemaal uit ben! ;-) 


© KH

5 comments:

Aline said...

Van Harte gefeliciteerd... en natuurlijk ben je wijzer geworden, we zijn immers 365 dagen verder dan vorig jaar... ;)

hanneke said...

heb je weer een heel jaar voor om dat uit de dokteren ;)
gefeliciteerd!!

Kati said...

@Aline da's ook weer waar! :) En dank je wel.

@Hanneke Precies en dank je wel. :)

sis said...

Het is al heel wijs dat je ziet dat je wijzer bent geworden maar te lui bent om er iets aan te veranderen.......;)

Kati said...

@hahaha, Sis, zo kun je t ook bekijken! ;)