Monday 7 November 2011

Maandag foto

Tja elke week is het niet meer, maar ik vond dat door het mooie weer hier de afgelopen anderhalve maand je niet meer kon zien of ik nu elke week of elke dag een andere foto genomen had. Nu gaat het ineens harder. De blaadjes zijn meer verkleurd, de bomen worden kaler. De lucht grijzer. Maar ik hou er zo van! Ik geniet met volle teugen van dit seizoen! Ik adem het in en omhels het als het ware! Ik ben er dól op! 




Op mijn fotoblog meer herfstfoto's.

Ik vond altijd de versie van Eva Cassidy van Autumn leaves het mooist maar nu ik dit gehoord heb, weet ik t zonet nog niet, mijn hemel wat kan die vrouw zingen... eh kon.



© KH

4 comments:

Daan said...

zo, da's melancholisch....

Kati said...

Vind je? Ik vind t heerlijk. Ik hou er zo van! :)

Sheri said...

Oh I love it too! The crispness in the air and all the gorgeous colors too. Beautiful photo!!!

Daan said...

ik zeg ook niet dat melancholisch slecht is - ik hou van melancholisch....