Wednesday 21 March 2012

Lente!

Lente, o wat heerlijk dat het Lente is. Mijn meest favoriete seizoen is de Herfst maar snel gevolgd door de Lente. Ik geniet er zo van. Het zonnetje, de was weer buiten,



de plantjes die weer opkomen na een lange winter.



Plantenbakken die we langzaamaan weer vullen met nieuwe bloeiende plantjes. De deur weer wagenwijd open. De kwetterende vogeltjes in de heg, al dan niet af en aan vliegend met takjes in hun bek.
Heerlijk. Je wordt er zo blij van! Wroeten in de aarde, de lucht opsnuiven van de langzaam drogende was. Die zoveel lekkerder ruikt als hij buiten gehangen heeft. Lieveheersbeestjes die een weg zoeken door de groeiende planten, jongens wat is dit toch een heerlijk seizoen! Lekker genieten van het zonnetje vandaag!





Kijk voor andere van Anemonen die ik vandaag gemaakt heb, op mijn Picture This blog.

Fijne woensdag!

© KH

2 comments:

klaproos said...

wat een feest kati,
daar kan niks tegenop,
ok de hond is weer happy buiten:-)

Kati said...

Nou Klaproos, die ligt met haar dikke vacht languit in de zon! Snap jij dat nou? (ik wel eigenlijk, die vindt het heerlijk buiten! :) )