Monday 18 June 2012

Loslaten



Ik laat je los
Zonder morren
Jij moet het doen
Helemaal alleen

Want wat ik ook doe
Of ik bid of smeek
Het is aan jou
Zelf alleen

Ik praat niet meer op je in
Of ik nou zeur of zucht
Jij doet wat jij wilt
Het is jouw leven

Ik geef het over
Aan hogere machten
Het Universum 
Zoals je wilt
Het is niet meer aan mij

Mijn tijd is geweest
Ik heb mijn best gedaan
Jou te helpen 'groot' 
Te worden

Het is jouw leven
Jouw beslissingen
Wat jij wilt
Met jouw toekomst

Ik ben er wel
Als je me nodig hebt
Waar ben ik anders
Jouw moeder voor

Maar toch valt het 
Niet altijd mee
Het loslaten van jou
Mijn grote zoon

© KH

1 comment:

klaproos said...

loslaten is het moeilijkste thema dat er bestaat kati,
want niemand kan je zeggen hóe je dat moet doen,
alleen je voelt wel dat het móet....

xxx