Sunday 23 September 2012

Muziek op zondag: Herfst



Het is weer herfst en je kunt met niet gelukkiger maken! Mijn favoriete seizoen! Ik hou er zo van, de geur, de kleuren, gewoon alles, ja zelfs de donkere wolkenluchten! Ook al zijn nu de blaadjes nog maar nauwelijks verkleurd en straalt de zon hoog aan de hemel op het moment dat ik dit tik, de zin in de herfst zit er hier al goed in. Maar om nog goed in de sfeer te komen zal ik wat mooie herfst klanken opzoeken en laten horen: Klassiek en modern gemixed. Gewoon mijn meest favoriete herfst muziek eigenlijk: (let vooral op de mooie beelden erbij!)







Prachtig nummer dit, in de klassieke versie:



Maar in mijn favoriete versie... *zucht*:



Nog 1 van mijn favorieten:



© KH


4 comments:

A van de Aa said...

Ik heb nog niet echt het herfstgevoel, de blaadjes zijn nog over het algemeen groen, ik mis nog iets.

Kati said...

Regen? Je wordt op je wenken bedient, hier regent het! ;)

klaproos said...

ik ga ook voor eva:-)
"geweldig"

Kati said...

Mooi he Klaproos! Zo jammer dat ze zo jong al overleden is! Had nog zoveel mooie dingen kunnen zingen!