Monday 3 September 2012

Nieuw Tumblr

Ik heb er al vaker over nagedacht maar nu ben ik het dan echt aan het doen. Een plek waar al mijn quotes en pics bij elkaar staan. Op Tumblr. Daar waar ik zelf vaak zo geïnspireerd raak, ben ik nu bezig alles bij elkaar te zetten. Een heel werk want alles moet 1 voor 1 geupload worden van mijn externe harde schijf. Maar och, als het eenmaal klaar is zal het best mooi worden. Misschien moet ik ook niet alles in 1x willen, ze zijn ook niet allemaal in 1x gemaakt tenslotte. Overkill krijg je dan. Maar goed, ik ken mezelf. Ik wil er dan meteen wat op hebben staan. In ieder geval genoeg om wat te kijken te hebben. De titel van het blog is dezelfde als van mijn fotoblog, raak ik zelf tenminste niet in de war! :-)

Voor de liefhebbers: http://kati67.tumblr.com/

Maar het is nog werk in uitvoering dus.
Nu staan mijn quotes ook al op Pinterest en WeHeartIt, maar daar komen ook veel Amerikanen op af, en ik moet zeggen dat ze daar als warme broodjes ge 'liked' worden. Erg leuk! :-) Dus wie weet. Nu zelf niet in de war raken met al die blogs. Maar als ik er zelf maar lol in blijf houden is het goed. Toch?

© KH

No comments: