Saturday 8 September 2012

Quotes and Pics 39, Nederlands

Sinds ik mijn Quotes and Pics ook op Pinterest en sinds kort ook op We Heart it en Tumblr zet, vinden ze gretig aftrek. Maar die quotes zijn allemaal in het Engels. Nu krijg ik regelmatig de vraag waarom in het Engels. Eigenlijk omdat ik dat mooier vind, en omdat ze ook op internationale sites staan waar iedereen ze kan lezen en delen. Ik heb gemerkt dat mensen ze mooi vinden, ze leuk vinden en ze delen. Dat is fijn. Dat iets wat ik maak anderen mooi vinden en blij maakt. Maar de mensen die Engels lastig vinden dan? Dat was iets waar ik wel mee zat. Mijn moeder bijvoorbeeld. Nu komt zij nooit op internet maar ze wil heeft wel een keer gezien wat ik maak. Ik vertelde haar over mijn idee om er kalenders van te maken. Ze was meteen enthousiast. Alleen, toch niet alleen in het Engels he?! Tja, dan moet ik er dus ook een stel in het Nederlands maken. Vandaar dit Nederlandse Quotes and Pics blog van vandaag. Om te kijken of het bevalt, voor toekomstige kalenders eventueel. Uiteraard alleen met foto's door mijzelf gemaakt. De quotes zijn natuurlijk van anderen. Dat spreekt voor zich. :-)

Wat vinden jullie? Engels of Nederlands?












© KH

4 comments:

Christiaan said...

Ik zou hier alleen de Nederlandse uitspraken en op je andere Internetpagina's de Engelse uitspraken neerzetten. Het blijven prachtige foto's en doordenkers bij de uitspraken.

A van de Aa said...

Tien stemmen voor Nederlands.
Ook al is mijn Engels niet slecht en heb soms zelf Engelse gespinsels, ik denk tenslotte in het Nederlands en veel gaat daardoor verloren bij het vertalen.
Ik sluit me verder aan bij Christiaan.

Anonymous said...

tja Katie ik zou het in Nederlands doen.

Kati said...

Dan is het dus Nederlands voor mijn blog en Engels voor de andere sites! Bedankt voor het meedenken allemaal! :)