Saturday 1 December 2012

Quotes and Pics 51, nadenkers

Omdat ik zoveel en zo graag plaatjes maak, quotes op foto's en plaatjes, ben ik altijd op zoek naar nieuwe sites en nieuwe manieren. Zo stuitte ik laatst op een nieuwe site waarmee ik quotes kon maken. Heel simpel, heel snel en zo simpel dat het bijna niet leuk meer is. ;-) Maar wel leuk voor een keer:

Gek eigenlijk, als ik die quotes zo lees. Ik heb ze donderdag gemaakt en toen wist ik nog van niks, maar het soort quotes dat ik uitgekozen heb sluit zo aan bij waar we nu in zitten!
Gisteren hoorden we dat Lief vanaf 1 januari weer zonder werk zit. In zijn branche werken ze met projecten en het project loopt af. Omdat ze met uitzendbureau's werken tegenwoordig en niet meer met vaste contracten wordt het niet verlengd. Als ik mijn quotes zo lees denk ik: Had ik toch toen al een vermoeden? Ik wist van niets. Toch gek... of niet?






eentje zoals ik ze zelf altijd maak







© KH

3 comments:

klaproos said...

da's wel balen kati,
maar er komt VAST weer iets héél moois op jullie pad,
daar geloof ik in,

xxx

Kati said...

Dank je Klaproos. Hoop doet leven.

A van de Aa said...

Sterkte met het zoeken van een nieuwe job.
En the Quotes waren top.