Saturday 29 December 2012

Quotes and Pics 55, Last of the Year

Aan goede voornemens doe ik al jaren niet meer, maar mocht er dan 1 zijn, dan is het wel om nog meer mijn hart te volgen, mijzelf te blijven, en doen wat ik fijn vind en waar ik mij goed bij voel. Alles omvattend alles ineen. Een tijdje terug vroeg ik naar aanleiding van wat opmerkingen of mensen mijn quotes liever in het Nederlands hadden. Een paar van mijn lezers wilden dat. Maar het voelde niet fijn. Niet alleen dat, het is voor mij veel werk. Nu ik zoveel pijn aan mijn schouder heb al helemaal. Ik plaats ook mijn quotes en Pics op een aantal andere (buitenlandse) sites waar ze gretig aftrek vinden. Iets waar ik heel dankbaar voor ben! :-) Dus ik heb besloten ze alleen nog maar in het Engels te maken. Het voelt niet alleen beter voor mij maar ook qua werk (ik ben er vaak een halve dag mee bezig) en voor mijn schouder. Ik vind het gewoon heel erg leuk om te doen. En in het Engels klinkt het nu eenmaal nét even wat lekkerder.

Verder wens ik iedereen een fijne Jaarwisseling. Kijk uit met vuurwerk!

xxx











© KH

3 comments:

Unknown said...

Mooie uitspraken en er zitten doordenkers bij.

Anonymous said...

een prettige jaarwisseling wens ik je toe en doe gewoon met je blog waar je je goed bij voelt.beterschap!

A van de Aa said...

Als altijd genoten van de citaten.
Wens je een goeie jaarwisseling.