Sunday 13 January 2013

Muziek op Zondag, Camera's and Photography

Het leek me wel leuk om in het nieuwe jaar de muziek op zondagen elke week een nieuw thema mee te geven. Vorige week ben ik daar al mee begonnen en deze week is het thema wel heel toepasselijk.
Gisteren wilden we gaan wandelen in het bos en ik pakte nog even vlug mijn camera. Hij schoot uit zijn tasje en bam, daar lag hij op de grond. Nu valt hij wel vaker, maar dit klonk wel heel erg hard. Ik vreesde dan ook meteen het ergste. Dat bleek gegrond, toen ik hem aan wilde zetten. De lens schoof niet meer uit, het beeld bleef troebel en op het scherm knipperde de melding dat de lenskap er nog op zat terwijl die er al af was. Dit kwam niet meer vanzelf goed. Natuurlijk baal ik als een stekker, ook al heb ik het ding van mijn ex gekregen destijds, in 2005 en is hij natuurlijk 'al oud', hij deed het nog prima. Ik zal hem wegbrengen en kijken of hij nog gerepareerd kan worden. Ondertussen mis ik hem nu al, mijn trouwe Panasonic Lumix! 






2 songs met dezelfde titel maar ik ben zo dol op Nickelback (ja vrouwen houden echt wel van Nickelback ook al is er een of ander onderzoekje naar geweest dat het tegendeel bewees) dat ik voor de tweede ga, ook al vind ik Def Leppard ook goed.




En ja dit is er toch wel echt 1 die erbij hoort, hoewel ik liever de versie mét Garfunkel in Central Park hoor! :-)


© KH

4 comments:

klaproos said...

ohhh da's balen kati,
vreselijk als je dat overkomt,
ik hoop dat hij te maken is,

xxx

A van de Aa said...

Bij de huidige reparatie tarieven .... ben bang een nieuwe goedkoper zal zijn.

Anonymous said...

Ik denk dat A van der A gelijk heeft Kati

Kati said...

Ik weet t echt niet, moet t nog navragen. Mis m nu al! ;)