Sunday 3 March 2013

Muziek op Zondag, be happy

Vandaag is weer een goede dag. Ik ben weer blij. Blijer dan ik vorige week was. Lief heeft gelukkig weer werk. Er gloort weer licht aan de horizon zij het voorzichtig. Ik werk namelijk in de thuiszorg en daar is het nu aan het rommelen. Mijn baas heeft nu al een spoedvergadering belegd om de maatregelen van dit kabinet mee te delen. Maar voorlopig hou ik hoop.
Mijn moeder noemde mij als kind al: Jantje lacht, Jantje huilt. Het zal er wel in zitten, in mijn aard. Iets waar ik aan moet werken dus. Laten we nu maar vrolijke hoopvolle muziek beluisteren. Geeft een mens moed.
Fijne zondag!







Ach Freddie, krijg altijd weer rillingen en tranen in mijn ogen van die man:



Ook wel een goeie les voor mij: Let it be.



En als laatste deze: Niet alleen omdat het me altijd laat lachen maar ook omdat het de lijfspreuk was van een forum vriendin die hier lang haar leven mee gerekt heeft. Ze overleed een paar jaar geleden aan kanker.



© KH

5 comments:

klaproos said...

tja kati, zo snel kan het gaan hé, vandaag huilen en morgen lachen, ik hoop dat je zon hoog in de hemel gaat staat en daar blijft,.

xxx

Bas. said...

Kati het voorjaar komt eraan,hopelijk geld dat ook voor jullie.

Bas. said...

Kati het voorjaar komt eraan,hopelijk geld dat ook voor jullie.

A van de Aa said...

Ups en downs, weet er alles van.

Unknown said...

He Kati,
In Margriet More die 11 mei verschijnt besteden we in een artikel over blogs ook aandacht aan jouw blog. Wil je contact met me opnemen zodat ik je de tekst kan mailen en je een bewijsexemplaar kan opsturen?Groetjes,
Maartje Fleur
maartje@eenbureau.nl