Wednesday 5 June 2013

WC Doe Boek

http://www.airmagazine.nl/air/wp-content/uploads/2011/11/Photo_wc_doe_boek-KLEIN.jpg

Vroeger thuis hadden we in de wc de boekjes van Max Tailleur in de wc hangen. Zijn moppen hingen niet alleen bij ons in de wc maar bij menige Nederlander. Ikzelf ging als kind al met een boek naar het toilet. Jong geleerd oud gedaan denk ik, want ook nu nog moet ik met een boek richting wc als de nood hoog is.

Sinds mijn val in Londen is ea ontregeld. Volgens mijn osteopaat kan dat door de val komen, maar de overgang zal er ook wel mee te maken hebben. Ik eet meer vezels, heb lijnzaad door mijn muesli 's morgens en bezocht de site van de Maag lever darm Stichting na een alarmerend bericht op Editie nl dat er meer gevallen van darmkanker in Nederland bijkwamen. Mijn vader is overleden aan de gevolgen van deze ziekte vandaar. Daar geen angst in boezemende teksten maar een grappige site eigenlijk met een heuse poep checker (ik verzin het niet), poep tweets en allerlei andere wetenswaardigheden over het belang van goed poepen. Ook kan je er een wc doe boek bestellen. Dat boekje is in samenwerking met het maandblad Flow gemaakt. Ik heb het meteen besteld en je steunt er uiteraard de Maag Lever Darm Stichting mee.

http://www.1stuniquegifts.co.uk/blog/wp-content/uploads/0-020-reading-room-plaque.jpg

Het is een grappig boekje met stickers (na het plassen handen wassen) puzzels, recepten (goed eten voor goede ontlasting) opdrachten en blog ideeën (365 dagen projecten) en nog veel meer te lezen en jawel! Ook een klein boekje achterin met Max Tailleur grappen!

Heeft het al geholpen? Nee dat nou weer niet! Ik heb gezellig zitten lezen, ideeën opgedaan voor mijn blog, maar tot wat anders, dat waar je daar voor komt uiteindelijk, heeft het nog niet geleid. Misschien toch teveel afleiding?

http://i.ebayimg.com/t/REPLACING-THE-TOILET-ROLL-FUNNY-TOILET-WALL-ART-QU012-/01/!CD4JU+QBmk~$(KGrHqEOKnQEz0C1wSekBNQDwPYKng~~_35.JPG

© KH

2 comments:

A van de Aa said...

Ik heb ook maar even de poep check gedaan ;-)
je weet het nooit.
Maar ik lees niet op de WC, ben er graag meteen weer zo snel mogelijk ervan af, stinkt meestal ... ;-)

Kati said...

Toch wel handig he A? Zo'n poep checker. ;)