Sunday 21 July 2013

Muziek op zondag: Hitte

Vind je het nu al heet? Ik wel! Volgende week schijnt er een hittegolf aan te komen, en laat dat nu nét mijn laatste week werken zijn! Hoera! Gelukkig hebben de meneer en mevrouw waar ik op de 2 laatste dagen werk een airco in huis. Ze zijn allebei begin 90 en wonen nog op zichzelf in een bungalowtje, waar het op zulke dagen dus niet om uit te houden is. Wel met een airco dus.
Ikzelf ben daarna 3 weken heerlijk vrij! Weg ga ik niet, gewoon thuis met een boek in de tuin is ook heerlijk. Maar ietsje minder warm mag van mij wel. Zo tussen de 20-25 graden is meer dan zat! Dan hou ik het met gemak 3 weken vol. Of ik dan ook elke dag zal bloggen weet ik niet, de vaste rubrieken zal ik in ieder geval proberen bij te houden.

Nu speciaal voor de mensen die van hitte houden, of juist niet, songs over hitte...











Normaal hou ik helemaal niet van zijn muziek, maar dit is wel zo aanstekelijk!







En zo denk ik er nou ook over:



© KH

3 comments:

A van de Aa said...

Nog ff volhouden, en dan vier weken !! vakantie ....
Maar zonder hittegolf hopelijk.

klaproos said...

heerlijk voor je kati, dat je bijna vrij bent, ja het is écht heeet maar ja.. we wilden zomer hé:-)

Kati said...

Precies A, die hittegolf hoeft voor mij ook niet!

Klaproos, ik ben aan t aftellen! ;)