Sunday 14 July 2013

Muziek op Zondag, On the Road

Je hoeft geen auto te hebben om naar de volgende muziek te luisteren, al staan ze bij mij thuis op een cd genaamd: Car Classics. Logisch wel met titels als: Driver's Seat en People gotta move... We hebben nu geen auto meer maar toen we er nog wel 1 hadden (en de benzine nog redelijk betaalbaar was) was niks zo fijn als lekker zomaar ergens heen rijden, om op mooie plekjes je benen te strekken en onderweg naar fijne muziek te luisteren. Zo'n cd als Car Classics (met 3 cd's voor urenlang luisterplezier) was dan heerlijk voor onderweg. Van de week stond ik te strijken met deze cd op. Ook fijn. Ondertussen hard mee blèrend je moet strijken toch enigszins aangenaam maken, nietwaar?

Geniet je mee?

Deze is al jarenlang ook 1 van de favorieten. Staat ook zowat op iedere verzamel LP die ik heb dus ik heb hem nogal wat gedraaid...





Waarom moet ik nou altijd aan de ANWB denken bij dit nummer? :-D









© KH

No comments: