Sunday 29 September 2013

Muziek op Zondag, Muziek van de quotes and pics

 http://www.thestrut.com/wp-content/uploads/2012/09/centralpark.jpg

Gisteren had ik muziekteksten op mijn quotes and pics. Vandaag de muziek bij deze songlyrics.

Leun achteruit, en geniet:

Dit concert heb ik op tv meegekeken, ervan genoten en destijds de lp gekocht, nu inmiddels ook de cd. Heerlijke muziek, nog steeds!

Simon and Garfunkel-The Sound of Silence

Wauw, in dit clipje legt Sting uit hoe hij tot het schrijven van songs komt en speciaal tot dit nummer! Heel apart om te vernemen hoe hij songs schrijft en zeker hoe hij dit nummer geschreven heeft, prachtig! I love that man even more! (if thát is possible!)

Sting-Tomorrow we'll see

Eerlijk, ik heb alleen een mooie quote gezocht en kom er nu pas achter dat het deze geweldige song van Led Zeppelin is! *blij*

Led Zeppelin-Kashmir

Ook hier raakte de quote me meer dan dat ik het nummer echt kende, maar wel mooi.

Counting Crows-Long December

Eigenlijk is dit de enige uitzondering van alle songs, de quote is mooier dan de song, maar smaken verschillen. Gelukkig maar! :-)

The Kinks-Live Life

© KH

1 comment:

Daan said...

zowel Kashmir van Led Zep, als dat hele concert van Simon and Garfunkel: fe-no-me-naal...
thanx for reminding me!