Thursday 26 September 2013

Top 5: websites

Een tijdje geleden alweer de top 5 maar deze keer een aantal van mijn favoriete websites. Nu kunnen die ook nog wel eens variëren. De ene keer is die favoriet de andere keer de andere. Maar over het algemeen is dit mijn top 5:

1.  StumbleUpon. 
Je weet nooit waar deze site je brengen zal. Je voert je favoriete onderwerpen in en hij brengt je met een paar muisklikken zomaar ergens op het world wide web. Toevallig kwam ik ineens in de Sixtijnse kapel terecht vandaag. Wauw, wat mooi! En zo kun je zelf je eigen favoriete onderwerpen invullen en je komt nog eens voor verrassingen te staan.

2. Pinterest
Deze staat soms dagen bovenaan mijn lijstje maar er zijn ook dagen dat ik hem vergeet.
Pinterest is eigenlijk een soort van plakboek maar dan online. Wat jij mooi en leuk vindt, 'plak' je op je eigen pagina en deel je met de anderen, zij kunnen op hun beurt dat weer delen en ook hun eigen dingen delen. Het kan gaan van recepten tot quotes of kunstwerken of oude ansichtkaarten, van alles is mogelijk.

I like this month, its my birthday, and I love to decorate in fall colors. Fall is wonderful,

3Tastespotting
Ik kook niet graag, bakken dan weer wel, maar ook al ben je (zoals ik) geen keukenprinses, deze site is watertandend lekker. Alleen al het bekijken waard en dan bedenken dat je dat allemaal ooit zult gaan maken.. (yeah right) ooit dan toch...

Mississippi Mud Cake - a rich chocolate cake that

4. Vi.sualize.us
Deze site lijkt wel op Pinterest maar is toch weer anders, minder bekend ook. En toch, heeft het wel wat, net als nummer 5 trouwens.

emily blincoe //thuglifeforevs - the garden collection // colors organized neatly ...

5. We Heart It
Op deze site staat van alles en nog wat, van quotes tot foto's. Ik zet er zelf iedere week mijn Quotes and Pics neer en kennelijk vind men het daar nogal leuk, want ze worden nogal vaak ge-hearted. Wat ik wel leuk vind natuurlijk.

greater things have yet to come.

© KH

3 comments:

A van de Aa said...

Interessante top, jammer dat je bij verschillende eerst lid moet worden, voordat je iets kan zien.

Dzjiedzjee said...

Dank je wel voor je top-5. Taste-Spotting kende ik nog niet, maar die ga ik geloof ik ook maar 's volgen ;-)

Groeten uit Sneek,
dzjiedzjee.blogspot.com

Kati said...

Lekker he Gert Jan. :D

A, o ik dacht dat je ook zonder lid te zijn ea zien kon...