Sunday 20 October 2013

Muziek op Zondag, Still got the Blues

 http://www.personal.psu.edu/users/s/a/sas5569/blues.jpg

De Blues, veel mensen hebben dat in het najaar. Ik heb er gelukkig geen last van , maar naar the Blues en naar Jazz luisteren doe ik wel graag, vooral naar zulke mooie muziek als naar deze onderstaande songs:
Leun achteruit en geniet! Fijne zondag!

Solomon Burke-Cry to me

Ben E. King-Stand by me

De originele Crossroad:
Johnson stierf overigens net als vele andere artiesten op 27-jarige leeftijd.

Robert Johnson-Crossroad

O you can feel his pain..

Howlin' Wolf-Smokestack Lightnin'

Muddy Waters-I am the Blues

Etta James-I'd rather go blind

The king of the blues: Mr. BB King:

BB King/Eric Clapton/Buddy Guy/Jim Vaughn-Rock me baby

BB King-The Thrill is gone

In mijn ogen (eh oren) 1 van de beste gitaristen ter wereld:

John Mayer-Out of my mind

En als laatste 1 van mijn lievelingsnummers, ook een bluessong:

Creedence Clearwater Revival-Graveyard Train

© KH

2 comments:

klaproos said...

hoi kati,
ben e king laat mijn hart sneller kloppen hoor:-)
geweldig,

ik hoop dat je nieuwe pc er snel kan komen, misschien ken je iemand die hem kan oppimpen?? extra geheugen erbij??

dat zou je al kunnen helpen en misschien via marktplaats iets kopen.?? dat is ook een optie hé.

lieve groet,
xxx

A van de Aa said...

Een beetje de blues door gekregen ;-)