Sunday 19 January 2014

Muziek op zondag, Dream

Vandaag geen muziek op zondag. Vandaag kwam ik deze video tegen. En die kwam binnen. Zo hard binnen. Als geen enkele andere video/boodschap ooit gedaan heeft. Niets gebeurd zonder een reden en ik ben ervan overtuigd dat dit voor mij op dit moment in mijn leven heeft moeten komen.

Mijn droom is altijd en zal altijd zijn om te schrijven. Ik laat me door 1 lullige opmerking uit het veld slaan. Waarom? Omdat ik daar nu eenmaal gevoelig voor ben. Ik ben uniek, ik schrijf in mijn eigen stijl waardoor het herkenbaar is, dat het van mij is. Niet iedereen hoeft dat mooi te vinden. Ik moet dat accepteren, maar dat moet mij niet uit het veld laten staan. Ik moet doorgaan. Wat er in de video al gezegd wordt: Iemands mening hoeft niet mijn realiteit te worden. Als ik iets maar graag genoeg wil, dan kán ik het ook. Dus tijd en aandacht in mezelf investeren. Become who you are supposted to be! I cán live my dream! Amen to that!



© KH

3 comments:

Dzjiedzjee said...

Ik ben de afgelopen week niet op je blog geweest Kati. Gewoon te druk gehad, sorry. Maar

ik heb al je berichten met plezier bekeken en gelezen. :-)

Prettige dag verder! :-)
http://dzjiedzjee.blogspot.com

A van de Aa said...

Droom je dromen, en ga ervoor zodat je leven een droom wordt, maar laat het geen nachtmerrie worden.....

klaproos said...

laat je dromen door niemand afnemen kati,
het is jouw leven....
jouw schrijven en daar is helemaal niks mis mee.

xxx