Sunday 16 February 2014

Muziek op Zondag, Friends

 https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/532211_10150939178213310_1179931032_n.jpg

Om in het thema van mijn Quote blog van gisteren te blijven..

En eigenlijk kwam ik op dit thema omdat de man van mijn lieve vriendin afgelopen week aan de gevolgen van kanker is overleden. Op de leeftijd van 49 jaar. Naar leeftijd vragen 'ze' niet, wie ze dan ook zijn.. Maar dat het te vroeg is is een ding wat zeker is!
Mijn vriendin is zo sterk, zo krachtig, al zal de klap na al het geregel zeker wel komen. Ik bewonder haar zo enorm! Eigenlijk voor haar, zijn deze 2 blogs vooral . Je staat machteloos aan de zijlijn je kunt er alleen maar zijn, een arm bieden, een luisterend oor, en ik kan misschien wat afleiding bieden, wat troost, in de vorm van wat muziek of zo, och ik weet niet. Het is oneerlijk maar dat is het altijd, hoe dan ook.





Het is bijna heiligschennis maar ik vind deze versie van Joe Cocker eigenlijk mooier.. :)



Dit heb ik gewoon altijd een mooi nummer gevonden: 



Deze is lang geleden dat ik die gehoord heb zeg: 










© KH



1 comment:

A van de Aa said...

Tuurlijk is die van Joe Cooker een betere, hij legde in dat optreden alles erin,wat dat lied nodig had......