Sunday 23 February 2014

Muziek op zondag, living in the moment

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0ef7ZGrB5tcRF7WzsZ2PvoXQHWFyZCwAHNAVBUamy2kM41LHf0dEKsBdQMm4hJUO80ASpBT8ZJgXbkImFq5lig-gRKJo0N0kcyrKAHxqvShkTYbltnUxnhpwN3EKrPG6rTW8LovGSokk/s1600-r/carpe_diem%5B1%5D.jpg

Ik heb de laatste tijd minder tijd voor het bloggen. Ik ben op andere sites bezig of meer aan het schrijven. Dat geeft op zich niet, maar ik maak wel tijd voor mijn quotes en mijn muziek op zondag. Het gegeven: Leef met de dag, of leef nu, is dan ook wel van toepassing op de quotes van gisteren en het thema van vandaag. We leven vaak in het verleden of in de toekomst. Iedereen kent dat gevoel wel. In de muziek is er ook heel wat over af gezongen:









Deze is ook om even lekker wakker te worden.. ;)





© KH

No comments: