Thursday 22 September 2016

30 dagen Blog Challenge; Dag 2 quotes



Mensen die regelmatig met dit blog meelezen zullen weten dat sinds jaar en dag ik op zaterdag een stuk of 5 quotes plaats, eigengemaakte edits van mooie foto's met een quote erop. Doordat ik zo vaak naar quotes zoek heb ik zeker een aantal favoriete quotes.

Mijn meest favoriete;

Everything happens for a reason.

en

Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know.

maar ook;



You where only given this live because you're strong enough to live it.

Having a wider heart and mind is more important than having a larger house.
 




© KH

2 comments:

MelodyK said...

Prachtige quotes....

en de 1e is ook 1 van de mijne al gebruik ik hem dan in het Latijn

xxx

A van de Aa said...

De laatste is het voor mij.....