Sunday 25 September 2016

30 Dagen Blog Challenge; dag 5


5 bloggers die ik volg... oei en daar wringt m nou de schoen. Ik volg niet zoveel bloggers (meer). Ik ben heel slecht in het bijhouden geworden. Of meer; ik heb mezelf een restrictie opgelegd om niet meer alles bij te moeten/hoeven houden. Het werd echt te gék! Ik zat alleen maar de godganse dag achter de laptop als ik niet werkte! Dus minder social media en minder blogs bij lezen.
Af en toe pik ik er wel eentje mee (vandaar dat ik deze challenge meekreeg door Melody hoewel ze me daarvoor wel eerst een app moest sturen, eerlijk is eerlijk ;-) ) maar niet in de hoeveelheid als ik ooit deed. Sorry als ik iemand daarmee tegen het hoofd stoot. Vaak schrijf je toch ook om gelezen te worden. Maar zoals Daan  al eens tegen me zei; je schrijft vooral voor jezelf en niet in eerste instantie om gelezen te worden.

© KH

3 comments:

MelodyK said...

Prima ingevuld omdat het is zoals het is en goed voelt voor jou en dat laatste is waar het om draait.

*schouderklopje* voor Kati... 'goed bezig wijffie'

MelodyK said...

ps de link naar Daan doet t nie

Kati said...

Thanks Mel,en als t goed is moet de link van Daan t nu doen of ze moet m op privé gezet hebben wat zou kunnen...