Tuesday 11 October 2016

30 Dagen Blog Challenge dag 21



Hoe ziet mijn dag eruit?

Heel verschillend en toch ook weer niet. Ik werk de meeste ochtenden en soms 's middags ook en 1 dag in de week heb ik vrij. Op die vrije dag ga ik om de paar weken naar mijn moeder en zus.
Als ik werk heb ik soms elke week op die dag dezelfde cliënten soms om de twee weken. Ik sta altijd om 7 uur op, ook in het weekend. Uitslapen gebeurd zelden tot nooit. De middagen zijn voor  mezelf, dan lees ik, blog ik, schrijf ik etc. Daarna koken, soms wandelen we en dan kijken we samen tv tot we naar bed gaan. Tussendoor nog de dieren verzorgen en uitlaten, en dan die 2 knapen nog die in en uit komen tegenwoordig en ja je eigen huis moet ook nog gedaan, niet alleen dat van je oudjes... en dan is de week ineens alweer om... heel gek.

© KH

1 comment:

MelodyK said...

Pas je wel een beetje op jezelf?
JIj moet het leven leven hoor en niet andersom

xxx