Tuesday 18 October 2016

30 Dagen Blog Challenge dag 28


Vijf leuke YouTube filmpjes 

Het is niet zo dat ik de hele dag achter YouTube zit of zo. Ik zie soms wat voorbij komen op Facebook en/of Twitter. De laatste tijd heeft dat vooral met de Amerikaanse verkiezingen te maken wat ik dan weer op de voet volg (je moet er toch niet aan denken dat die... maar dat is weer een heel ander onderwerp)
Ik kijk op YouTube vooral naar muziekvideo's of series of films of delen daarvan. Maar echt leuke, grappige?
Ik kan zo 1,2,3 niet op filmpjes komen, moet ik echt even naar zoeken... ooit zag ik een filmpje van stromend water dat vanaf een heuvel  naar beneden kwam en wat door houten pijpen stroomde en muziek maakte. Prachtig! Maar ja, dát kan ik nu natuurlijk niet meer gevonden krijgen... dus dan maar andere filmpjes zoeken....

1. Chewbacca mom


maar daar horen eigenlijk alle vervolg filmpjes van haar bij... Ik moet er nog om lachen als ik t zie

2. Ik ben dól op Carpool Karaoke met James Corden! Deze met Coldplay! :)



3. Jimmy Fallon heeft ook vaak leuke gasten en kan zingen. De gasten moeten dan gekke opdrachten doen, in dit geval Sting....



4. Deze Duitse Syrische toneelspeler en webproducent heeft vaak hele leuke filmpjes en soms gewaagde onderwerpen. Even een luchtiger voorbeeld;



5. Deze Noorse mannen maken de beste Sherlock Parodie die er is...



© KH

1 comment:

MelodyK said...

mooie rij, ik kende er geen van, dus dat was wel verrassend...