Thursday 20 October 2016

30 Dagen Blog Challenge dag 30


Favoriete kinderboek

Met al die boeken die ik ooit de kinderen heb voorgelezen (en zelf lezen ze nu helemaal nooit!! ☹)  is het lastig kiezen, kun je nagaan als er had gestaan 'je favoriete boek' want kiezen is nu al lastig.
Ik zit te denken aan Pim, Frits en Ida dat wij ooit op school al kregen en ik ooit terugvond op een rommelmarkt en meteen 'moest' kopen....
Of dat boek wat me altijd is bij gebleven over een prinsesje maar waar ik noch de titel noch de schrijver van herinner.
Maar als ik echt moet kiezen dan is er maar 1 voor mij, een boek dat ik al tientallen malen herlezen heb van een schrijfster die nog meer fantastische boeken geschreven heeft. En wat mij de voorliefde voor historische romans heeft gebracht en dat is niet zozeer een 'kinder' boek als wel een boek voor alle leeftijden wat mij betreft;


© KH

1 comment:

MelodyK said...

ik snap je helemaal en je keus is prachtig inderdaad.