Wednesday 22 March 2017

Nieuw Lente nieuw begin



Om maar eens met een oude deur in huis te vallen... Het is Lente, een nieuw begin dus even een nieuwe look. Die oude daar deden we al een paar jaar mee en die mocht wel eens opgepimpt worden of versimpelt ook wel. Het werd een beetje rommelig. Of ik deze houd weet ik nog niet helemaal zeker, kan best zijn dat ik nog ga veranderen want ik moet nu via een omweg mijn blog posten zag ik al, best lastig. Kinderziektes zeker van Blogger, maar goed, leuke frisse thema's zaten erbij dus keus genoeg. Verander ik meteen weer mijn blognaam terug in het oude vertrouwde.

Via via kreeg ik te horen dat men gehoord had dat Google (waar Blogger tenslotte van is) misschien we het hele bloggedeelte af ging stoten vanwege de vlog hipe. Leek mij sterk want Vloggen gaat ooit ook vervelen en wie schrijft die blijft. (ze blijven komen die one liners vandaag) En daarin zit m de kneep! Ik schrijf te weinig! Zit ik manlief in zijn nek te hijgen dat hij eens wat meer van zich af moet schrijven, doe ik zelf veel te weinig met mijn eigen overpeinzingen.
Ik blog wel, maar dan alleen de vaste rubrieken. Hopelijk komt daar ook weer verandering in. Ik had de dag willen beginnen met schrijven maar het huishouden riep ook na een paar dagen op bed gelegen te hebben met buikgriep... Er waren ondertussen geen kaboutertjes geweest die het gedaan hebben.

Dus hopelijk krijg ik meer inspiratie en komt het toch allemaal weer goed.
Zo'n 'writing prompt' als een paar jaar geleden zou ook wel helpen, maar die moet je echt goed zoeken. Die liggen niet voor t oprapen.

Alles sal reg kom.

© KH

No comments: