Sunday 28 May 2017

Muziek op Zondag; Soul en Jazz

Toevallig zag ik online dat NPO radio 2 dit weekend de Soul&Jazz lijst uit ging zenden en er nog gestemd kon worden. Lekker zeker met dit zwoele (hete) weer dacht ik en ben gaan stemmen. Nu luister ik haast geen radio meer, en zit meer en meer op Spotify waar ik mijn eigen smaak muziek kan luisteren maar dit is wel eens lekker op zijn tijd.

Vandaag dus een selectie uit mijn eigen lijstje ; Fijne Zondag!

Ik denk wel mijn favoriete Soul nummer... kan niet stil zitten bij dit nummer.



Ik heb diverse KC nummers op mijn iPhone staan, als ik met de trein reis heb ik altijd de neiging om in het gangpad te gaan dansen...



Ik ben dól op big bands en dan mét Frank ook nog.... *zucht*



Dan Dean ook gelijk maar ... zelfs mijn jongste zoon is fan.. (I raised them well)



Over niet stil kunnen zitten gesproken; James kan er ook wat van;



Ik vond dit nummer uit 1973 en vond het erg in het huidige tijdsbeeld passen;



Sting is my all time favourite, I love hearing him do jazz;



Er was een tijd dat ik door dit nummer ook wilde drummen, maar ja, die onzekerheid en verlegenheid he... nog als ik dit hoor denk ik...



© KH

No comments: