Wednesday 20 September 2017

Wednesday Wisdom; Authenticity


Van de week was het weer zover; iemand die mij na aan het hart staat zei al zodra ik binnen kwam dat ik niet zo druk moest doen. Iemand die mij mijn hele leven al kent nota bene. Die dus weet hoe ik ben, waarom ik druk ben etc. Ik weet dat diegene een trigger is dus zodra er een opmerking komt ik erop reageer. Die keer dus ook weer en niet alleen ik en niet maar eenmalig.
Ik ben er mee opgehouden om me vervelend of schuldig te voelen over de manier waarop ik reageer. Ik ben ik, take it or leave it. Ik heb van niemand toestemming nodig om te zijn zoals ik ben. Ik ben uniek, ik ben goed, soms zelfs meer dan goed, genoeg zoals ik ben. En ja dat heeft even geduurd om dat te beseffen en misschien moet je daar ouder voor worden, maar het komt wel, dat besef. Niet bij iedereen dus. Maar dat geeft niet, zoals zus en ik wel eens tegen elkaar zeggen; sommige mensen moeten nog vaak terug komen (meerdere levens dus omdat wij in Reïncarnatie geloven)

© KH

No comments: